Hej
Hejsan đ
Jag skulle behöva lite rÄd, jag Àr 19Är gammal och har ME och fibromyalgi. Jag har ont 24/7, men jag uthÀrdar för det mesta. Men jag oroar mig extremt mycket för studenten. Vi ska nÀmligen Äka pÄ flak sisÄdÀr en 40min. Att stÄ stilla Àr vÀldigt plÄgsamt för mig, ska ocksÄ ha pÄ mig rÀtt sÄ höga skor. Oroar mig vÀldigt mycket hur jag ska kunna uthÀrda detta.
NÄgon som har nÄgot tips och idé? Vill ju inte att det ska förstöra min dag.
MvH Sanna
Tog studenten förra Äret! Om du kan, rekommenderar att springa ut och Äka pÄ flak i bÀttre skor. Jag hade vita converse, det hade mina kompisar med. Sedan Àr det ocksÄ sÄ att det blir en lÄng dag, men vÀldigt roligt. SÄ se till att du har ett par dagar pÄ dig att ÄterhÀmta dig, för dagarna efter kommer den vÀrsta smÀllen! Men studenten Àr em gÄng i livet, lÄt inte din sjukdom komma över det!! Ha sÄ roligt!!
Hej tack för svaret :)
Jag Ă€ger inte nĂ„gra converse och vill vĂ€ldigt gĂ€rna ha mina underbart snygga skor. Inhandlat dem dagen till Ă€ra och har lĂ€ngtat i mer Ă€n ett halv Ă„r för att fĂ„ ha pĂ„ mig dem đ.Jag har inte problem med att gĂ„ eller springa i dem, bara Ă€ven normalt sĂ€tt med gympa dojjor kan jag endast stĂ„ still nĂ„gra minuter innan det börjar göra vĂ€ldigt ont. Normalt sett skulle jag ta nĂ„gra vĂ€rktabletter men eftersom vi ska typ dricka champanj? (alkhol) vĂ„gar jag inte. Ajja ska försöka ha kul Ă€ndĂ„ :) FĂ„r vĂ€l försöka rabbla nĂ„gon ramsa eller nĂ„t x)
Strunta i högklackat. Det finns fina vita skor som inte Àr sÄ dyra som converse ocksÄ. Dessutom Àr det mÄnga som fÄr ont av de skorna. Jag fick det ocksÄ och slÀngde dom. Det Àr inga bra skor för fötterna. TÀnk pÄ att det viktiga Àr att du mÄr bra av dina skor. Hoppas det gÄr bra! :)
Man vill kunna hoppa runt pÄ sin student, sÄ jag föredrar ej klack i vilket fall :) Jag tog vÀrktabletter innan och mÀrkte inte att jag blev konstig för att jag drack. Men som sagt, det viktigtaste Àr att du har ett par ÄterhÀmtningsdagar efter studenten :)
Försöka ha kul? Klart du ska ha kul! Det kommer bli jÀtte roligt.
#4 Tog du vÀrktabletter lÄngt innan eller en stund innan?
NĂ„gra Ă„terhĂ€mtnings dagar har jag redan planerat för. Ska ligga och lĂ€sa nĂ„gra nya böcker đ. DĂ€remot kan jag inte byta skor, har en kort korsett klĂ€nning som inte skulle se klok ut i converes. Dessutom fĂ„r jag ju ont i sĂ„dana med, sĂ„ det kĂ€nns inte vĂ€rt det.
Tack för svaret :)

Ha dina snygga skor, ta med ett byte?