Härligt med regnväder!
Nu är hon väl knäpp, tänker många :) Jag tycker det är skönt med mumma och regniga dagar emellanåt. Mår inte bra av för mycket värme om man nu inte kan gå ut och sätta sig i skuggan. Så nu myser jag ordentligt! Vad tycker du om regniga dagar?
Älskar när det regnar, får gärna vara lite åska också. Dock inte för nära ;)
Älskar att mysa ner mig under ett täcke med ett doftljus bredvid mig och en bra bok i sängen!
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Men vad är mumma som jag skrivit i ts? Mulna ska det ju vara! Får visst skriva på datorn i fortsättningen i stället! :)
Håller med dig #1, förutom det där doftljuset och boken, jag föredrar tv:n :)

TS Då måste förra sommaren varit perfekt för dig. Regn regn och åter regn.
Jag föredrar en solig sommar med korta regnskurar, gärna på natten.
Nu har det kommit nederbörd varje dag, i någon form, under snart ett år känns det som så jag längtar efter det fina varma soliga vädret.
>>>Malum domesticum<<<
Jag hade inga som helst problem med förra sommaren! :) Däremot uppskattade jag inte de kommentarer jag fick (och får) för att jag gillar regn. Det ska man visst inte få tycka enligt en del. Folk som gillar värme och sol får aldrig höra att de är knäppa eller så. Och det är ju så det ska vara, vi måste få tycka olika! :)
Jag tycker att det är mysigt med regniga dagar emellanåt! Man kan sitta och läsa i soffan under en mysig filt.
Helt fel blev det väl inte? Det är ju mumma med mysiga dagar! 😉
det ända härliga med regnväder för min egen del är att jag släpper vattna gräsmattan :) I övrigt kan jag tyvärr inte istämma i någon glädje då jag får fruktansvärd värk av regndagarna.. :/
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.