Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettövrigt-smärta
Läst 2465 ggr
FruJag
1

Åska i luften, mer värk?

Tänkte bara höra om nån annan känner ökad värk o olust i kroppen när det hänger åska i luften?

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

[Lilla Fröken]
0

Har inte tänkt på det faktiskt.. Tycker bara om regn och åska ändå och det är skönt när pollen fördärvar min tillvaro :)

Rita-S
0

japp mer värk för min del då.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

MiaaiM
0

Ja!! Jag mår skrutt! :/

"Smärtan är människornas store lärare"

*Diagnostiserad Fibromyalgi*    http://mariaairam.blogg.se

mongu
0

Jag känner också av åska mår inte alls bra när det är på G

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

FruJag
0

Jag har aldrig reflekterat över det innan. Men igår var helt extremt. Jag tog mig knappt upp från golvet o hela kroppen kändes svullen, konstig o som att världens tryck låg på. På kvällen började det regna o då lossnade lite. O sen fram på kvällen åskade o blixtrade det rejält. Hade inte alls samma känsla idag som igår i kroppen.

mayolica
0

Ja jag brukar få migrän och bli helt utslagen och mycket värk😢

~ mayolica ~

[Lilla Fröken]
0

Hade åska igår, och jag hade inte mer värk. Tvärtom, så mådde jag bättre igår än på hela veckan.

FruJag
0

#7, intressant! Du kände inget mer på dagen innan åskan kom heller? Eller rent av dagen innan? För i själva åskovädret släppte trycket för mig i varje fall o jag mådde också mycket bättre.