I väntan på ett svar
Igår gjorde jag de sista två remisserna i min teambedömning.
Jag har nu under veckan besökt en sjukgymnast, en psykolog och en arbetsterapeut. Läkaren har jag träffat vid ett tidigare tillfälle.
Alla gjorde sina undersökningar. Frågade mig olika frågor och antecknade en massa.
Mitt minne är ju knas så jag känner att jag alltid glömmer en massa när jag gått därifrån. Men direkta frågor är ju mycket lättare! (Förutom frågan hur man mått senaste veckan värkmässigt).
Så nu återstår att de alla ska sammanställa sina resultat och komma fram till ett svar.
Läskigt värre men också skönt. Det kändes verkligen som att alla lyssnar på mig och att alla ville hjälpa mig.
Underbar känsla med läkare och vårdpersonal som LYSSNAR! Som tror på mig och som VILL HJÄLPA!
Hoppas de snart kommer med ett svar till mig.
(Mer utförligt om alla undersökningar och sånt får ni läsa om på bloggen).
Ocensurerat, ärligt och precis som det är. FruJag.blogg.se
Vad bra! Det är så viktigt att få en bra läkare som lyssnar och även startar en ordentlig utredning. Du får hålla oss uppdaterade med vad som händer! Jag hoppas du får en diagnos snart, jag vet hur viktigt det är att få ett namn på eländet! 🌺
Ja det hoppas jag med. Jag vill ha en diagnos och jag vill ha hjälp att klara av allt.
Jag vet ju att jag har ont o att jag inte är så himla bra på nåt sätt. Men man blir ju ändå så rädd för att de ska säga att inget är fel på mig.
Ocensurerat, ärligt och precis som det är. FruJag.blogg.se