Provat Muskelmjölk - Icelandic Herbs?
Som rubriken frågar, har ni provat Icelandic Herbs Muskelmjölk?
Jag brukar använda Fibrogel som liniment och smärtstillande. Köpte dock en flaska av ovanstående i dag. Intressant. =)
Nope aldrig testat. Jag använder forevers heat lotion och det funkar hyfsat bra tycker jag. Blir spännande att se vad du säger om denna :)
Ocensurerat, ärligt och precis som det är. FruJag.blogg.se
Hade lite på ena vaden i går, kan inte påstå att det gjorde så mycket. Men det måste ju testas mer. Vaden var mest för att testa reaktionen, så att jag inte var allergisk eller om jag tålde doften då jag är allergisk mot visst innehåll i parfymer, dofter, örter, kemikalier och rök. Vi får se vad som händer. =)
Muskelmjölk.. Det låter lustigt :) hoppas att det fungerar. Tyvärr är det ju så (för mig iaf) att man ofta köper det ena och det andra för att man är less på värken. Det blir dyrt ibland.
#3 men tyvärr även nödvändig för oss fibrisar att prova sig fram. bästa är ju om man råkar ha kompisar som har produkten och som den fungerar för så man får prova en gång. Men inte alltid man har sådan lyx, och då lär det bli så att man får prova litet i taget eftersom man får råd. Tills man hittar något som fungerar för en själv..
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Visst måste man prova sig fram. Men jag har nu kommit till insikt vad som hjälper mig och inte. Självklart hoppas jag att de som söker finner lindring!
för eller senare kommer vi alla till den insikten, Lilla Fröken :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Är det ett liniment?
Näe, det är nog inget liniment egentligen. Eller… jag vet inte riktigt. Här är en länk till lite info:
http://www.icelandicherbs.se/butik/muskelmjolk/
Jag har faktiskt inte provat något mer. Återkommer när jag gjort det.
Har provat lite mer nu. Inget mirakelmedel direkt. Jag gillar nog Fibrogel mer. Men jag kommer använda upp flaskan såklart, det tycks hjälpa lite iaf.
Hoppas det hjälper.Ja ett måste prova sig fram.