God morgon 22 aprill!
Börjar återhämta mig efter en rejäl rond med magproblem i helgen. Måste vara pga alla kolhydrater jag har fått äta under lite för lång tid!
Så ny blir det nya tåg, nya tag!
Har dammat av min matblogg med på nya bloggplatsen, så det känns skönt att ha rullat i gång även där.
I dag blir det att jobba och sen upp till pållerna, kompisen behöver lite hjälp med sin häst, hon haltar så vi skall gå några meter på vägen med dom och se om hon lossnar litet i musklerna, sen skall vi stänga in dom i lösdriften under natten så hon kan få lindor på bakbenen under natten. Sen får vi se om vi inte kan hjälpa pålleliten litegrann.
Hur ser eran dag ut? :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Min dag blir en "slapp dag"! Jag är lite trött efter helgen där det varit full fart. Jag ska däremot försöka ordna lite med tvätten och ev. bädda rent om jag orkar. :)
Här var det massa planer på gång idag. Skulle åka till staden o uträtta massa ärenden. Men värken satte stopp. Suck. Hoppas det går imorgon istället.
Ocensurerat, ärligt och precis som det är. FruJag.blogg.se
Jag är tvärförkyld, så jag tillbringar mesta tiden med att vila i soffan. Men jag har hunnit byta köksgardiner och fixat några telefonärenden, så jag har gjort det jag har planerat iaf.
#4, vad bra lilla fröken!
Woho! Nu ringde sjukgymnasten jag väntat på en tid hos. Tid nästa tisdag kl 10.
Så bra!