Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 1045 ggr
[Lilla Fröken]
0

Privat del?

Undrar om det finns möjlighet och intresse för en privat del för ickeoffentliga diskussionr här på forumet? Har sett att många andra sajter har det. 

Vad säger du kära Sajtvärd?

Rita-S
0

Vi hade det förut, och den användes inte på över två år efter jag satte in det och därmed tog jag bort det igen. :) Nu har jag tagit gruppen till artikelförfattare för diskusjoner om artiklar och texter.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

FruJag
0

Det hade jag med önskat! Eller iaf att man kan skriva anonymt. Kan man det?

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

Rita-S
2

Jag kan aktivera anonymt  om ni vill det, men om det inte används rätt kommer jag ta bort det igen :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

FruJag
0

Ja men precis.
Gäller samma regler som hos många andra att man måste berätta för dig vem man är när man skriver en tråd helt enkelt eller?
(Och god ton o allt annat som gäller oavsett).

Rita-S
0

Jag tänker inte ha någon regel nu i början annat än att om nåon missbruker det ger jag en varning och händer det igen stänger jag av den anonyma funktionen helt enkelt :)

Jag har nu aktiverat den anonyma funktionen, sen får vi se hur det fungerar! :)

FruJag
0

Ok!

Tack. Jag tänkte på det senast igår :)

[Lilla Fröken]
0

Jag tänkte mer på en dold grupp.. även om man skriver anonymt i den nya gruppen så känner man ju igen personen på sättet man skriver.

Rita-S
0

#7 som sagt använder jag den till moderatorer och artikelförfattare, så den är inte tillgänglig för medlemmarna nu. Det är ingen ny grupp för anonyma inlägg, man kan välja skriva anonymt eller posta anonyma trådar nu om man vill så. Frivilligt att använda eller låta bli :)

[Lilla Fröken]
0

Okej.