Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketterhälsavälvaro
Läst 1336 ggr
[Lilla Fröken]
0

Arbetsterapeut

På tisdag får jag besök av en arbetsterapeut, det ska bli så intressant! Men jag vet att jag även kan bli besviken, då jag har en liten förhoppning om hjälpmedel. Är van att mina planer och drömmar går i stöpet. Håll tummarna för mig nu! :)

Malinsson
0

Jag håller =)

[Lilla Fröken]
0

Tack snälla Malinsson! :)

FruJag
0

Jag håller med tummarna!!

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

[Lilla Fröken]
0

Tack fina FruJag! Det här är väl inget märkvärdigt egentligen, men det känns som en nystart för mig på något vis. ;)

MiaaiM
0

Jag håller alla tummar och tår jag har! :)

"Smärtan är människornas store lärare"

*Diagnostiserad Fibromyalgi*    http://mariaairam.blogg.se

[Lilla Fröken]
0

#5 Tack snälla du! :) :)

FruJag
0

Vad hoppas du på mest? Så vi kan hålla tummarna lite extra åt det.

[Lilla Fröken]
0

En stol eller fåtölj skulle göra mig lycklig :) En guldkant vore om jag fick hjälp eller bostadsanpassning så jag får bättre arbetshöjd i kök, tvättrum och badrum. Skulle vilja slippa badkaret. Jag drömmer vidare! :)

FruJag
0

:) hoppas hoppas!

[Lilla Fröken]
0

:) :)

[Lilla Fröken]
1

Sådär, nu är det första besöket avklarat! Jag ska få en badkarsstol, sen så skulle hon kolla upp detta med en arbetsstol. Jag ska ansöka om bostadsanpassning, men det kan vara svårt att få igenom, men jag kan ju inte få mer än ett nej. Först och främst till en fast bänk/ställning till tvättrummet att ställa tvättmaskin och torktumlare på.

FruJag
0

:)

[Lilla Fröken]
0

Ja, hon var inte hundra på detta med arbetsstol, skulle höra med en konsult först, men det lät positivt iaf. Har googlat på badkarsstolen, den är inte vacker men kan nog vara bra. Man skulle testa sånt först innan det kan bli tal om dusch istället för badkar.

Malinsson
0

Låter som ett steg på vägen. =)

[Lilla Fröken]
0

Ja absolut! :)

[Lilla Fröken]
1

Nu ringde AT och jag ska få en arbetsstol! Eller låna rättare sagt :) Men hemleveransen på 200 kr får jag betala, jag får hem den direkt från leverantören. Har haft migrän sen igår kväll som börjar släppa nu, så det bar trevligt med positiva besked :)

FruJag
0

Härligt! Grattis!

[Lilla Fröken]
0

Tack för det!