God morgon 20 mars!
I natt har jag inte sovit så bra. Min make skall läggas in på sjukhus tisdag nästa vecka för lite behandling, och jag är självklart överdrivent nervös införe detta. Dock skall svärfar komma upp i morgon, och min mamma och mina systrar kommer för att vara här i påsken, så jag kommer ha massor med stöd här, och det känns skönt.
I dag är det även frukost på min arbetsplats, så även om jag börjar mitt arbete kvart över nio skall jag ta mig dit till halv nio så jag hinner äta innan jag skall börja jobba.
Annars har jag ingen planer i dag!
Hur ser eran dag ut?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
#0 Usch jag lider med dig, det är jobbigt när anhöriga är sjuka och jag hoppas det går bra för gubben din!
Jag har varit ute på min första promenad sen jag blev sjuk i februari. 12 minuter höll jag ut!! Det blåste småjävlar ute minsann, men det känns skönt att ha varit ute i alla fall. Idag blir det lugnt, ska tvätta lite och om jag orkar, även dammsuga. Händer inget direkt som vanligt :)
Igår var en aktiv dag. Vi hann leverera varor, handla, träffa en bebis, köpa bil o åka till vännerna. Allt som allt ca 26 mil hemifrån nu. Så nu ska vi vara här ett par dagar :)
Ocensurerat, ärligt och precis som det är. FruJag.blogg.se