Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 887 ggr
Rita-S
0

Goddagen 18 mars

Efter en rätt inhållslös helg är det på igen med ny arbetsvecka. Jag jobbar sen vakt i dag och jobbar då till 18 tyvärr, men i dag skall jag luncha med en kompis jag inte sett på ett tag. Det blir mysigt!

Annars har jag inga stora planer, skall kolla till hästarna på lösdriften i dag efter jobbet om inte vi får något besked om min mann och hans inläggelse på sjukhuset i dag.

Funderar att baka en chockladkaka i långpannan i dag och frysa ner så jag har lite i frysen med.

Hur ser eran dag ut?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Lilla Fröken]
0

Jag har fixat med lite av varje på morgonen, så jag är trött nu. Sitter och tittar på såpor som jag spelat in, det är så bra när man kan snabbspola tråkiga delar. Väntar också på att vc ska ringa angående min tå, får se vad de säger. Sen gillar jag inte när solen tittar in, fy vad golven ser ut när man har katter!

Rita-S
0

Sätt antistatisk body-mopp på katterna! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

[Lilla Fröken]
0

Eller så drar jag fram rakapparaten.. ^^

Rita-S
0

😃