Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1432 ggr
Rita-S
0

Goddagen 15 mars

Blev lite jobbigt hos läkarn i går för gubbens del, men jag skall inte gå in på detaljer där. Kan bara säga det kommer bli en jobbig vecka som kommer, men sen kanske det blir bättre för oss i familjen och han inte minst.

I dag är jag jättetrött och har ont, jag har inte sovit så mycket utan varit mycket vaken i natt och pysslat runt gubben en del, eller bara vaknat av massor av drömmar.

Om lite mer än en vecka kommer min mamma och mina systrar på besök dessutom.

Sen tänkte jag vara givmild igen :) Första som är medlem på sajten här och som inte redan har Insider kommenterar med "först till kvarn, jag vill ha!" i denna tråden och jag ger bort Insider för en månad med mina guldmynter ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Lilla Fröken]
0

först till kvarn, jag vill ha!

[Lilla Fröken]
0

Så tråkigt för din gubbe, vad det nu är han lider av. Det är jobbigt att se familjemedlemmar vara sjuka. Som tur är så är mina inte sjuka ofta, däremot är det förkylda ofta. Så det är bara jag som går runt och klagar jämt :) Är det inte det ena så är det, det andra. Men jag tror att det blev en mindre chock nu med min galla (som jag tjatat nog om nu), vi trodde att det var annat först. 

Härligt med sol ute! Jag plockar och grejar lite idag med, tog en Tramadol imorse, hjälper bra, men jag får lite för mycket energi av dom, så det blir Citodon sen resten av dagen. Imorgon tänkte jag mig kunna åka med och handla, men jag tänker inte bära ett dugg, bara dra fötterna efter mig och peka på det jag vill ha :)

Ha en härlig fredag alla!

Rita-S
0

Då har jag fixat Insider åt dig, lilla fröken :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

[Lilla Fröken]
0

Tack så mycket snälla Rita-S! :)

Rita-S
0

Det var då så lite så :)