God morgon 12 mars!
I dag blir det nok en lång dag och jag kommer vara riktig trött sen i kväll men jag kommer nog ha haft kul!
Först jobbnågra timmar, lite lunch mitt på dagen och sen åker jag tidigt från jobbet för att vara på möte med valberedningen i Gävle. Vilket även betyder att jag skall träffa DesK för en fika då hon råkar vara i grannskapet sen!
Kommer bli mysigt även om vi nog inte kan sitta så många timmar som jag vill, kommer vara trött men vi får träffas överhuvudtaget alls! :)
Sen kommer jag nog typ lägga mig när jag kommer hem i principen, totalt deckad, men skitsamma, jag kommer ha haft KUL!
Hur ser eran dag ut?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Ja, har man roligt så kan det vara värt att bli däckad sedan.
Jag är hemma med förkylning och dumma luftrör. Som tur är så är det ingen influensa utan bara en vanlig förkylning, så snart är jag nog kry igen.
Jag har både disk- och tvättmaskinen i gång nu, laddar för att snart städa på wc med :) Under tiden så surfar jag runt på Vings hemsida och letar utlandsresor. Har lust att åka till Turkiet i augusti, men det är svårt att planera, man vet inte hur man mår. I eftermiddag så ska jag ringa till sjukan och få min operationstid imorgon, äntligen blir den av och det ska bli så skönt att bli av med det onda! :)
Här har vi varit på vc på morgonen med min 10-åring. Han fick en puck på armen under hockeyträningen igår kväll. Ville ha den kollad eftersom han fick en enorm bula, svårt att avgöra om själva benet kan vara skadat. Läkaren sa att han fått en rejäl blödning, ungefär som en lårkaka fast på armen. En armkaka! Nu måste han vila några dagar och det tycker min lillaman är det värsta i kråksången! Ja se hockey!! 😃