Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1041 ggr
Rita-S
0

Goddagen 11 mars

Då sitter man här och hostar i den torra luften på jobbet igen, men hostan känns ändå lättare i dag mot vad den kändes förra veckan!

I dag är det inte så mycket som skall göras föruten jobba, skall kika inom hästen på vägen hem då jag blir att åka till Gävle i morgon efter jobbet.

Hur ser eran dag ut? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

FruJag
0

Goddagens! Här har jag vart hos tandläkaren först o konstaterat hål :/, sen har jag lämnat massa blodprover. Lite mathandlinng o sen hemma fortsatt med vår storröjning o omstrukturering av hallen. Nu lite paus med dottern i famnen medan sonen springer runt o gör hyss ;) Ikväll avslutas dagen som varje måndag. Med måndagsmöte på hobbyjobbet :)

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se

MiaaiM
1

Jag har varit hos mina föräldrar och fotat massa spännande saker! Det är hemligt än så länge men sedan får ni ta del av dem!😃 

Sedan var jag och hälsade på svägerskan där vi planerade vad vi ska odla i sommar. Vissa saker är givna och som vi odlar varje år som plocksallad, dill, sockerärtor, morötter, rädisor och potatis. Gräslök och rabarber har vi också. :) Hon ska dessutom odla gurka och tomat. Vi ska odla chili!

"Smärtan är människornas store lärare"

*Diagnostiserad Fibromyalgi*    http://mariaairam.blogg.se

FruJag
0

#2, åh jag vill med odla en massa. Vi köpte mängder av fröer till förra året o odlade ingenting. Får ta igen det i år.

Ocensurerat, ärligt och precis som det är.  FruJag.blogg.se