Goddagen 11 mars
Då sitter man här och hostar i den torra luften på jobbet igen, men hostan känns ändå lättare i dag mot vad den kändes förra veckan!
I dag är det inte så mycket som skall göras föruten jobba, skall kika inom hästen på vägen hem då jag blir att åka till Gävle i morgon efter jobbet.
Hur ser eran dag ut? :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Goddagens! Här har jag vart hos tandläkaren först o konstaterat hål :/, sen har jag lämnat massa blodprover. Lite mathandlinng o sen hemma fortsatt med vår storröjning o omstrukturering av hallen. Nu lite paus med dottern i famnen medan sonen springer runt o gör hyss ;) Ikväll avslutas dagen som varje måndag. Med måndagsmöte på hobbyjobbet :)
Ocensurerat, ärligt och precis som det är. FruJag.blogg.se
Jag har varit hos mina föräldrar och fotat massa spännande saker! Det är hemligt än så länge men sedan får ni ta del av dem!😃
Sedan var jag och hälsade på svägerskan där vi planerade vad vi ska odla i sommar. Vissa saker är givna och som vi odlar varje år som plocksallad, dill, sockerärtor, morötter, rädisor och potatis. Gräslök och rabarber har vi också. :) Hon ska dessutom odla gurka och tomat. Vi ska odla chili!
#2, åh jag vill med odla en massa. Vi köpte mängder av fröer till förra året o odlade ingenting. Får ta igen det i år.
Ocensurerat, ärligt och precis som det är. FruJag.blogg.se