Gomorron 7 mars!
I dag vaknade jag feberfri for första gång på en vecka! Och jag har har en hyfsat röst! Om det håller sig så hela dagen återgår jag till jobbet i mårn. Har ringt till sjukgymnasten för att kolla om han ens vill ha mig på besök med potenciell smitta. I dag skall jag sköta om lite tvätt, och med binda för munn och näsa samt sprita ner mig till axlarna skall ag baka lite till fredagsmyset i mårn! Här skall jag inte smitta ner kakorna inte! Hur ser eran dag ut?I dag
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Låter bra att du är på bättringsvägen! :)
Jag ska försöka dammsuga huset idag, har inte gjort det på flera veckor.. (men andra har gjort det däremot), så får se hur mycket ork jag har. Springer runt i min 6xl tröja så jag slipper ha resår/linning över magen, så sexy! NOT! :)
Har även besämt mig för att jag aldrig mer ska ha en Samsungtelefon, är så trött på att alla modeller jag har/haft krånglat, så nu blir det tyvärr en iPhone igen. Gillar inga andra märken, och en telefon måste jag ju ha :)
Ha en fin dag alla!
#1 själv har jag Sony nu, hade sony ericsson förut, och är nöjda med dom jag haft. :) På den andra sidan kommer inte en ända telefon över dörrtröskeln här utan att jag har läst resensioner och anmälningar av produkterna innan..
iPone har jag aldrig gillat faktisk, men det är ju en smaksak. Jag blev helt änkelt inte tillräckligt imponerat av produkten till att betala den prislappen apple-produkter har.. men det är ju jag. :) Samsung har jag dock ingen egen erfarenhet från, endast min kompis som gnäller på sin hela tiden!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag har haft sex Samsung, alla har krånglat. Har haft två iPhones, ingen krånglade. Inte favoritmärket, men det får duga till husbehov :). Andra märken/modeller gillar jag inte.

Ingen bra dag idag. Jobbade igår och det tog lite över 2 timmar att komma ur sängen efter man vaknat idag. Nu sitter man och halvsover på arbetsträningen. Ger nog snart upp för dagen och åker hem. Hoppas på en bättre dag imorgon .
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Idag gick jag och la mig redan 10.30. Brukar härda ut till 13-14-tiden i vanliga fall men det var en lång dag igår. Vaknade vid 14-tiden och sen ordnade det upp sig. Nu mår jag mycket bättre och det är dags att gå och vila igen. Korta dagar.
>>>Malum domesticum<<<