Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 779 ggr
Rita-S
0

Goddagen 27 februari

Men tji för ett väder vi fick, massor med plussgrader och strålande sol!

I går kväll svällde mina ben så mycket så gubben frågade om jag råkade vara gravid eller något. Inget som bet på ordentlig heller dessutom!

I dag bär det i väg till sjukgymnasten för laserbehandling med dessutom. Skall hämta snöslungan från reparation och stoppa in lite pengar på konto med.

Hur ser eran dag ut?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

kajsa-kavat
0

Hej !

Den här dagen bara försvann liksom, halva förmiddagen gick åt till ett besök av en firma som ska installera vattenrening. Hujedamej vad dyrt det blir. mycken diskussion kring olika alternativa reningsverk.

Em var vi och letade födelsedagspresenter till ett barnbarn, och det är INTE det enklaste att köpa till en 14-åring. Men med öppna köp så blir det nog bra till sist.

Ja sedan var min kropp slut kan man säga, jag lade mig i TV-soffan och tittade på "lilla huset på prärien"

Nu är det ju strax kväller så då blir det väl TV:n efter att alla både folk och fä fått mat.

Ha en fortsatt trevlig dag !

MiaaiM
0

Ja själv hade vi värmerekord här där jag bor igår, så jag kan inte klaga. ☀️ Nu ska det dock bli kallt igen. Man kan inte få allt! 😉

I övrigt känns det som att jag bara koncentrerar mig på att vila och samla styrka. Jag var så utarbetat och sönderstressad för två månader sedan att jag kan inte fatta att jag ändå mår så pass bra nu som jag gör.

Ha en fin kväll!

"Smärtan är människornas store lärare"

*Diagnostiserad Fibromyalgi*    http://mariaairam.blogg.se

[Lilla Fröken]
0

Jag har haft en knepig dag.. Härjade med världens pms, men jag fick inte ta någon Provera för det iom att jag skulle opereras idag. Efter lång fasta så åkte jag till sjukan, bytte om, fick dropp, Alvedon och efter en timme så fick jag åka hem igen… Så det skjuts upp till nästa vecka. Snopet, men så kan det gå. :) Nu myser jag och fetkatten i min säng,.det är gosigt att pilla honom mellan tårna i all päls ^^ Sov gott alla!

[Lilla Fröken]
0

Oj, inte härjade, började ska det ju stå!