Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 946 ggr
Rita-S
0

God morgon 20 februari

God morgon!

I dag tog jag ett tungt beslut och har valt avgå från en förening vars styrelse jag har suttit i. Inget roligt beslut men jag känner jag måste just nu.

Jag får nog kanske återgå sen om det känns bra och finns plats, men vi får se.

i övrigt så händer det väl inte så mycket. Tänkte kika in hos en kompis och kanske byssa litet bäbis så hon iaf kan äta litet utan att ha en baby vid tutten, och städa litet hemma. Plocka lite skit och sådan.

Skall nog även forsöka skriva litet på eftermiddagen/kvällen med var det tänkt!

Hur ser eran dag ut?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Lilla Fröken]
0

Morron! Hos mig händer det inte mycket.. Jag tar det lugnt och har tittat på en av mina favoritserier, Jims värld. En humor som passar mig :) På em ska jag till Kirurgen och träffa narkosläkare för en bedömning inför op nästa vecka. Har ingen lust alls att dra på mig byxor, då jag inte vill ha någon linning mot magen. Även leggings med resår är obekvämt. Men jag har lång jacka och kan ha resåren under magen :)

Malinsson
0

Just kommit hem från jobbet. Nu när jag gått ner i tid under tre månader så är jag hemma långt innan normalt, det är skönt. Fast jag har någon dryg infektion i kroppen och just för ögonblicket är orken inte på topp. Och jag lägger energin på att fundera osv så mycket på andras situationer. Att det ska vara så svårt att tänka på sig själv, iaf för positiv verkan. Att tänka på sig själv först. Jag blir påmind om att smärtläkaren vill att jag ska ha som mål att ha 20% ork/energi kvar när det är läggdags. Känns knappast görbart för tillfället.