Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 625 ggr
Rita-S
0

Gomorron 19 februari

Gissa vem som somnade på soffan i går kväll? Skulle bara käka en liten fika med knäckemacka i går kväll och sen på något vis lade jag mig till på soffan.. och somnade!

Har dog sovit ojamnt och inte så mycket, så jag är riktig trött i dag. jag brukar sova med öronproppar, och dom ligger ju vid sängen så i natt har jag vaknat av minsta lilla tassande från hunden och katterna. hunden klampar ju inte direkt försiktig i trappan heller..

Men det är en ny dag, som är rätt så kall. Inte så konstigt jag mår rätt dåligt när det är 0 grader ena dagen och 14 minus den nästa.. temperaturen som skuttar upp och ner sådär gör att jag får mer ont.

Men snart hoppas jag arbetsdagen är över. Skall forsöka få städat i hallen i dag, sen föruten det har jag inga större planer.

Hur ser eran dag ut? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Lilla Fröken]
0

Morrn! Har ca 4 grader varmt ute men det blåser. Som tur är så behöver jag inte gå ut idag :) Njuter av en kopp kaffe, har inte druckit det sen i torsdags (!). Tassimo kaffe är bara så bäst :) Har inga planer för dagen, nu blir det lite tv (Våra bästa år, förstås) och sen ska jag ta mig en härlig dusch. Ha en bra dag alla!

mongu
0

Idag har maken och jag varit gifta i 36 år. Helt otroligt vad tiden går.

Den dan vi gifte oss var det full snöstorm.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[Lilla Fröken]
0

#2  inte dåligt, grattis på bröllopsdagen!

kajsa-kavat
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här "firar" vi sportlov tillsammans med två av barnbarnen. När vi har dem har man inte mycket tid att känna efter hur man mår, men var så säker, när de åker hem i kväll kommer jag nog att känna av både det ena och det andra. Men det är det värt, vi har haft tre dagar fulla med aktiviteter med barnen.

I kväll får föräldrarna hem två ungar som luktar som böcklingar hi hi.