Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 823 ggr
Rita-S
0

Gomorron 18 februari

Hoppas ni har haft en trevlig helg!
Jag har inte gjort så mycket i helgen, mästadels vilat, sovit och skrivit. Struntade helt i husarbeten och sådana saker dessutom!

I dag står det arbete på planen, sen skall jag till sjukgymnasten för en laserbehandling, sen får vi se vad rästen av dagen bringer!

Hur ser eran dag ut? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Lilla Fröken]
0

Morron! Min dag består av väntan på ett telefonsamtal :) Annars blir det  lite småplock, matlagning och tvätt. Det får räcka för idag. Gick upp 6,30 idag, lite för tidigt, men katterna slogs och då kan man inte sova, jag får ta mig en powernap sen :)

mongu
0

Idag blir det VC då min förkylning vägrar ge med sig. Det känns en aning tungandat med så bäst att kolla upp.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Foltern
0

God morgon folk!

Idag är det tvätta som står på schemat. 
Hade vattengympa tidigare idag. Senare blir det matlagning och ta det lugnt och vila upp mig inför arbete imorgon! 

Hoppas ni alla får en trevlig dag!

MiaaiM
0

Jag är ruskigt trött idag vilket var ett tag sedan så jag kan ändå inte klaga. Jag har dessutom drömt en massa knäppa saker, bl.a. snattade jag en bebis från bb! Vad betyder det, någon som kan drömtyda? 🤔 😉

Jag har två sjuka barn hemma, mina pojkar är ju 9 och 5 år så ibland är det livat. Jag hoppas att de får bli friska snart, aldrig roligt när ens barn är hängiga!

Ha en trevlig dag alla!

"Smärtan är människornas store lärare"

*Diagnostiserad Fibromyalgi*    http://mariaairam.blogg.se