Godmorgon 10/2
Har tråkigt.. Ligger inne på sjukan pga gallstensanfall, och vi får se om det blir operation. Saknar min bästa kudde, så den får någon köra hit idag :) Haft det i ett dygn, håller på att få fnatt, för jag har inte fått någon tablett för det. Hoppas ni får en fin söndag!
Gomorron och grattis på morsdagen! Det är iaf Morsdag i Norge just nu :)
Usch, låter inte trevligt med sjukhus, fröken, hoppas dom opererar så du släpper då!
En annan har haft en riktig lat söndag så långt, inte gjort ett skit faktisk! Skall gå ut strax och plocka in ett Rita-vänligt bröd, sen skall jag käka brunch. Gubben smaskade i sig äggen under natten så blir ingen ägg till iaf, men jag tror jag har nåt bacon iaf.
Har ingen större planer under dagen föruten att vi måste skotta snö snart. Det snöar!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Å inte roligt med gallstensbesvär, hoppas det ordnar sig till det bästa. En op kanske ?
Jag har också en riktig latardag idag, känner inte mig laddad att göra direkt någonting. Men det har man väl rätt till antar jag 
Nu ska jag gå ut och luncha hästarna, så något blir gjort. Hönsen ska också ha sitt. Sedan blir det nog någon film tror jag.
Ha en bra dag alla !
Usch, vad trist.
Varför har du inte fått någon smärtstillande? De brukar ge Voltaren mot just gallstenssmärtor.
Hoppas i alla fall att du snabbt kryar på dig och får komma hem.
Vimsigamamman 
Jag tål inte antiinflammatoriska medel. Nu har jag nyss gjort en magnetröntgen så får vi se vad det visar. Hoppas att det blir op för detta vill jag aldrig genomgå igen. Det var ett riktigt anfall jag fick och det önskar jag ingen.
Usch, hoppas att du får må bättre Lilla Fröken och att de får tag på de rackarns stenarna och att du slipper fler gallstensanfall!! 
Nu är jag på väg hem på permis, ska in på torsdag igen. för nya prover, som för övrigt bara blivit bättre nu. Men det blir op nästa vecka och det ser jag konstigt nog fram emot :)