Bild
Hej.
Är det någon som kan svara på varför min bild har blivit mindre igen? Såg det nu att den är lika liten som förrut jag har lagt in den som stor./Tove

Nej, ingen aning! Kanske Rita vet?
Inte roligt om bilden plötsligt blir liten igen… Tråkigt! Så ska det ju inte behöva vara!
Grabbarna från iFokus svarar såhär:
"Hej,
hon har aldrig lyckats köpa någon Avatar. 24:e och 26:e maj har hon försökt 3 gånger men inte haft tillräckligt med pengar på sitt konto.
Kan det vara så att hon varit Medarbetare på någon sajt och haft stor Avatar därför, men inte är det längre?
// Johan"
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Telia men då hade jag ventelo kollar deras faktura nu men det står inte vart sms gick till. Går det till Cellus för där hade jag ett abonemang på 30 kr/mån det talade killen om när jag hade problem med att ta hem en låt men det tog jag bort då. Det är väl knappt 1 månad sen. Jag visste inte farför det fanns ett abonemang där men kan ha blitt då jag provade med att lägga in en större avatarbild för den började gälla i slutet av maj sa den killen till mig. För jag ville inte ha ett abonemang på 30kr/månaden där eftersom jag inte visste varför det fanns. Men det kvittar jag klarar mig med en liten avatarbild för jag orkar inte krångla mer. Tack så jätte mycket för hjälpen iallafall Rita /Tove