Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 945 ggr
Rita-S
0

God morgon 7 februari

I dag är det nästan 10 minus igen. Temperaturen hoppar mellan 0 grader och många minusgrader varje dag nu och jag mår rätt dåligt av just det.. 

Men i dag blir det en hyfsat kort dag på jobb, jag får hovslagare på besök på gården så vi kan sko hästarna! Så jag åker från jobbet vid 2 ungefär :)

Alltid skönt! 

Hur ser eran dag ut?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Lilla Fröken]
0

Morron!

Försöker hitta en bra ställning har framför skärmen, men det går inget vidare. Får jag inte ont i knän och rygg, så är det nacken. För övrigt är det en morgon som alla andra, Citodon och Tassimokaffe till frukost .

Nu tänkte jag lägga in en smiley, men de är omgjorda och personligen har jag svårt att se minerna på dem, så jag tänker inte använda dem. 

:) duger bra!

Ha det alla!

Rita-S
0

Men oj, vi har fått nya smileysar!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Myrrami
0

Här har också temperaturen sjunkit och jag har också svårt när det gör det.

Jag har haft migränkänning sedan i går och vill mest krypa ner under täcket igen och tycka lite synd om mig själv. Men eftersom jag skall till sjukhuset i morgon så får jag hålla mig vid datorn i dag så att jag inte får för mycket lönebortfall.

Men jag har gjort en stor balja kaffe och lindat in mig i ett duntäcke så förhoppningsvis mår jag bättre snart.