God morgon 6 februari!
I dag loggade jag in till en trevlig överraskning på iFokus :) En bukett vårblommor glimmrade mot mig som det första jag ser! Riktig trevligt!
I dag är det fukost på jobbet, så jag skall snart rycka upp mig och dra extra tidigt på jobbet så jag hinner njuta den frukosten, och sen hoppas jag dagen går snabbt snabbt. I morgon kommer jag åka lite tidigare från jobber, då vi får hovslagare till hästarna, nu skall Kex få broddar. Han har klarat sig utan så långt men nu börjar det bli halt!
Hoppas jag släpper undan huvudverken i dag.. :)
Hur ser eran dag ut?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag segar idag, det blev lite för mycket datortittande igår, och nu säger nacken ifrån. Väntar på samtal från vvs då vi ska installera ny blandare till badkaret. Så skönt det ska bli att kunna ställa in temperaturen lätt, och inte ta i, och inte kunna ställa inte den precisa tempen. Men nu äntligen så blir det snart av! Nästa steg blir en ny badrumsspegel, men jag får nog tjata lite mer här, för den gamla sitter för högt, så jag måste ha pall, så nu måste lite kakel tas bort, så att den nya får plats längre ner. Gamla hus är jobbiga.. 
Ha det fint alla!
Här går jag i "väntans tider" och väntar och väntar 
Nej nej inget smått, jag väntar på ett ungt par som skulle komma hit och köpa en spjälsäng jag vill bli av med, för nu får jag nog inga fler barnbarn som ska sova över iden.
Sedan tänkte vi ta en sväng till biblioteket, om vi nu hinner innan de stänger, beror på köparna. Att man ska behöva vänta så !
Hoppas ni får en bra dag allihopa !
Är lite glad nu.. igår fick jag ett mail där jag fick veta att jag vunnit en mobiltelefon i en tävling (vinner aldrig något annars), och nu har jag beställt en ny laptop. Har två i huset, men behöver en tredje. Vill inte ha tillbaka min ena, då den använts till spel och en massa annat och slitits. Jag vill ha mina prylar på mitt ställe :) Har en mini-pc just nu, men den laggar ofta och så den får gubben använda istället, fniss.. 

Själv har jag fått en ros idag. Det var väldigt trevligt också.
Annars har det mest blivit att vila. Ingen bra dag alltså.
>>>Malum domesticum<<<
Jag skriver först nu eftersom jag varit så dålig idag. Det är inte förrän nu på kvällen som jag känner att jag kan sitta upp i sängen iställer för att ligga och gny
Jag har försökt skriva lite i min blogg men det gick väl si sådär, har en fibrodimma som inte vill lätta!
Sov gott alla och hoppas att vi slipper värk imorgon! 
Har haft en skitdag rent ut sagt med nacken idag. Fick sova två timmar på zolpidem iaf. Måste försöka fixa någn slags dataplats, för jag sitter inte bra med laptopen, och någon slags social kontakt måste jag ju kunna ha med folk om dagarna. Jag behöver kunna sitta med fötterna i golvet, bra rygg och nackstöd samt att kunna titta rakt fram på skärmen.. lätt som en plätt va? Not! Ska börja titta efter grejer i morgon, eller kanske ringa arbetsterapetuen i kommunen? De kanske kan hjälpa till med anpassningar i hemmet. Jag vet inte, jag chansar!
God natt!