Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1195 ggr
Rita-S
0

God morgon 5 februari!

Ja tisdags morgon är över oss, och jag känner mig inte riktig redo än får jag erkänna. Suck. men det är bara att bita i hop och dra sig genom dagen!

Jag lyckades med lite hjälp att få den rena tvätten upp till klädkammarn i går, så nu kan jag bara tvätta mer. När jag orkar. När nu det blir. Suck.

Förmodligen inte i dag :P Temperaturen har igen skuttat från många minusgrader till runt noll, och smärterna skriker genom hela kroppen. Som vanligt.

Hur mår ni denna morgon?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Lilla Fröken]
0

Morrn morrn!

Jag ska åka iväg en sväng och handla lite, har ingen lust men det är ett måste. Har en brännande känsla nedanför vänster knä, har väl suttit snett framför datorn, får smörja på lite kylande gel när jag kommer hem.

Annars är förkylningen bättre, det känns bra. Har varmare inomhus med nu, jag mucklade lite med värmepumpen igår kväll, så nu slipper jag dubbla strumpor och kall näsa Flört

För övrigt blir dagen lugn, ska försöka göra så lite som möjligt. Det är skönt med såna dagar med.

MiaaiM
0

Idag är jag loj. Vädret är inte roligt och min kropp värker, men inte så att det är jättejobbigt. Idag tror jag att jag ska vila ofta mellan sysslorna och använda värmedynan.

Nu ska jag göra lunch, ha en trevlig dag alla fina! :)

"Smärtan är människornas store lärare"

*Diagnostiserad Fibromyalgi*    http://mariaairam.blogg.se

mongu
0

Vaknat med ont i halsen och huvudvärk igen. Vilken gång i ordningen vet jag inte.

Typiskt för idag är det vattengympa men väljer att stanna hemma då det inte funkar med det varma vattnet och halsont.

Blir så trött på detta. Har ofta ont i halsen och nu med barnbarn så får jag mera symptom.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!