Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 849 ggr
Rita-S
0

God morgon 4 februari

Åh i dag tog det i mot att gå ut ur sängen, det var så varmt och skönt där! Men upp måste man och jobba måste man med. Suck. Men när det är gjort, DÅ kan jag krypa i sängen igen och mysa med djuren!

Vad har ni för planer i dag? :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Myrrami
0

Ja i dag var det trögt.

Golvärmen i köket har gått sönder så vi har haft vattenläcka. Och som inte det vore nog så blir det iskallt när det inte är någon värme på i köket.

10-åriga sonen ligger sjuk och efter jobbet måste jag åka 14 mil för att hjälpa min moster med hennes katt. Tur att min mamma hämtar mig och kör mig eftersom jag för tillfället inte kan köra för att jag har för ont.

Men men, jag bor i alla fall inte i Syrien.

[Lilla Fröken]
0

Morron på er!

Min förkylning fortsätter, jag brukar vara förkyld ca 2 ggr per år, då astman slår till, och detta är nu första gången då. Ska försöka dra mig in i duschen, tur att man har en massa oparfymerade produkter hemma. (använder alltid oparfymerat till håret inkl. styling).

Fasar för när ungen kommer hem och ridkläderna kommer in i huset och parfymerade kläder. Då får man tjata igen, och känna sig tråkig.

Det blir en slappdag, tar det nödvändigaste som dusch, mat och Hem till gården ;) Det får man inte missa, det är min avslappning på dagen, då jag inte läser varken tidningar eller böcker.

Ha en bra dag därute!

MiaaiM
0

Hej alla! :)

Jag vaknade upp med en ögoninflammation. Tror det är 5:e gången detta skov. Himla irriterande, och alltid vänster öga, tydligen är jag svagare på vänster sida och därför händer detta vid skov. Kul! Men det hade kunnat vara värre antar jag! ;)

Idag tänkte jag försöka baka lite lchf bröd. :)

Ha en trevlig måndag alla! :)

"Smärtan är människornas store lärare"

*Diagnostiserad Fibromyalgi*    http://mariaairam.blogg.se

TjockaBerta
0

Idag för 15 år sen gjorde jag en av de tre bästa saker jag gjort i mitt liv. Min son.

>>>Malum domesticum<<<