Hur gör ni?
Hur gör ni när ni behöver "ladda ur", när ni bara är stela och ömma över allt?
Själv uppskattar jag den klasiska metoden med värme, men när jag verkligen behöver ladda ur slår jag på hög musik och dansar i köket. Efter förmåga så klart, men det mjukar upp mig och jag känner mig lite gladare efteråt.
Jag lägger mig tillrätta i soffan eller sängen med en skön nackkudde och distraherar mig med en bra tv-serie
Det gör faktiskt susen att tänka på något annat en stund.

Sover, vilket jag gör minst en gång om dagen, annars skulle jag inte fungera alls.
>>>Malum domesticum<<<
Sover…eller tar en lååång och riktigt varm dusch!
"Do small things, with great love"
En varm dusch låter skönt, men jag mår inte bra av varmt vatten. Jag badar max 5 min, ligger jag för länge så blir jag illamående och känner mig sjuk. Tacka vet jag på sommaren, då kan jag ta svala/kalla duschar när det är varmt ute, det är skönt!
Om jag behöver sova, så är det ofta något som stör mig, och då är det kört, får jag inte sova precis när jag behöver det, så går det bara inte sen.
Ja sover gör jag också. Jag jobbar hemifrån och sover alltid en timma mitt på dagen. Tänker inte ens på att inte alla människor gör det ,)
Ja sover inte, men gör likadant som flera andra, lägger mig och ser till att det blir riktigt varmt och gott. Mmmm ! Så brukar jag kunna stiga upp efter en-två timmar och ha det riktigt bra. MEN, innan jag lägger mig brukar jag ta min värkmedicin.
Jag har iofs ME, så borde kanske inte yttra mej här…men sjukdommarna är lika på många sättbiaf ^__^
"Do small things, with great love"