Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 872 ggr
Rita-S
0

God middag 28 januari!

Lite sent ute med tråden nu blev det men det är så det blir i bland.

Jag tror inte jag kommer vara redo för arbetsmåndagar oavsett hur tidigt jag nattar mig, det känns ändå som en förvåning varje gång med "måndag redan??". Jag har sovit stora delar av helgen och känner ändå att jag kunde sovit en vecka till utan besvär. Skulle nog ha velat haft långledigt en stund!

hur är eran dag?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

Ladydragon
0

jag känner igen mig….just nu försöker jag Arbetsträna och måndagar är riktigt svåra att komma igång och ibland så illa att jag stannar hemma Rynkar på näsan

idag är jag hemma med feber ont i halsen och fruktansvärda Aftesår har så ont att jag blir galen snart…och Afte medicinen är slut har beställt mer och hoppas på att den kommer snart

kajsa-kavat
0

Har haft en väldig slö måndag, vet inte riktigt varför. Mår inte sämre än vanligt, men har liksom ingen lust med någonting. Men men, vad gör väl det, det är en ny dag i morgon också.

Krya på dig "1, och du får väl gå och lägga dig ett tag "0 och prova om du inte blir lite piggare.

Ha en fortsatt trevlig måndag alla !

[Lilla Fröken]
0

Min dag har varit ok. Har rört på mig en del, fixat med ärenden både fysiskt, via telefon och mail. Men det har gått åt mer smärtstillande (inte över min dos naturligtvis). Känner ett inre lugn nu när jag snart ska skriva på uppsägningspapper på jobbet. Har nog inte riktigt fattat det ännu, jag ska sluta jobba! Tungan ute