God förmiddag 27 januari!
I dag lyckades jag kliva upp något tidigare iaf, strax efter tio. Sen nattade jag vid 3 i och för sig. Har inte så stora planer i dag, skall hälsa på pållen en sväng, och mula litet med honom, och fixa något middag. Kanske även litegrann tvätt. I övrigt tänker jag vara lat i dag!
Hur har ni det denna söndag?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
God middag!
Jag inväntar besök från familjen och ska ha en mysig stund med kaffe och bakverk. Ganska smärtfri idag efter en bra nattsömn.
Hoppas du får en trevlig "lat" söndag
Avslutar med tack och hoppas du får en bra dag!
Severe brain fog - constant & extreme
Så långt började min lata söndag med en total genomgång av hästens lösdrift, og mockning där samt bädda med ny halm ;) Riktig lovande och "lat" dag så långt va? :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag hade så fruktansvärt ont igår så att det var inte roligt!
Men idag, idag mår jag mycket bättre! Jag fick sova inatt! Så jag ringde en mycket god vän och vi åkte iväg på några affärer och vi fikade, surrade och shoppade och jag hittade t.o.m. ett par mjuka jeans som satt bra, det var mycket stretch i dem om vi säger så!
Så jag har haft en bra dag hittils!
Ha en fortsatt bra söndag alla! :)
Jag har fixat lite här hemma, det tog 3 omgångar för att få disken klar. Det funkar inte att ta allt på en gång, när disken är stor. I övrigt händer inte så mycket mer än tvätt osv.