God morgon 24 januari
I dag skulle jag nog hellst av allt bara dragit filten över huvudet igen och sagt att chefen kunde glömma att räkna med mig. Men duktig flicka som man alltid forsöker vara drog jag mig upp ändå och unnar mig några minuter framföre datorn innan jag får på mig kläder och åker i väg till jobbet trots allt.
I dag är det inte mycket inplanerat. Jag skall jobba klart, inom jobbet på hemvägen och sen skal jag baka en kaka till fredagsmyset i morgon. Utöver det? Inte mycket.
Hur ser det ut för er i dag?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
God morgon!
Har -18 grader ute och det är varmt som fjuttan i huset. För varmt. Men jag tänker inte dra ner på pannan bara för några kalla dagar. Sen har jag några rum som är kalla pga dåliga element och drag. Så det får väl vara så här nu då. Men jag är så känslig för värme om det inte är bra ventilation, får huvudvärk, så jag får dra på luftrenaren en stund tror jag.
Hade planerat en minishoppingdag, men magen krånglar, så jag får väl vara hemma och dona istället. Man ska aldrig planera något 

Tänkte att jag skulle äta några granbarr och sen gå i ide tills värmen vänder åter. Men först ska jag till optikern. 
>>>Malum domesticum<<<
God morgon!
Ont i ryggen så jag tror att jag ska smälla av. Hjälpte min svägerska att flyttstäda igår så jag visste att jag skulle må blä idag! Men jag kan säga att renare lägenhet finns inte! 
God middag !
Strålande vackert vinterväder. -8 mitt på da´n. Då tog jag en ponny och gick en jättehärligt promenad.
Har rejält ont i mina armar efter allt borstande, men men fin blir han killen som ska på utställning på lördag. Efter det får jag ju vila armarna hur länge jag vill.
Fö tänker jag inte göra så mycket. Hoppas alla får en fin dag !