Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 824 ggr
Rita-S
0

Godmorgon 23 Januari

God förmiddag får jag kanske säga, det är redan långt på dagen!

Jag inledde dagen med strömavbrott på morgonen så inget varmt te att vakna med blev det på mig.. Sen i väg till sjukgymnasten för att få laserbehandling av mitt hematom. Förhoppningsvis kan vi krympa hematomet snabbt med hjälp av lasern.. så fort det försvinner finns chansen att jag kan återgå till den "vanliga" smärtan igen.

I övrigt är det arbete som står på tapeten, och sen är det nog inte så mycket annat jag har inplanerat föruten att fiffla med min nya mobil skulle jag tro.

Vad skall ni hitta på i dag?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

kajsa-kavat
0

Oj då, här var det inte många idag. Så då säger jag God kväll ! Hoppas att er dag varit bra.

Jag har varit hos frissan och klippt mig, fö har jag inte gjort många knop p.g.a de vanliga besvären. Dock har jag borstat en liten pålle som jag ska visa på lördag, och det lär ta flera dagar innan jag får honom tillräckligt ren.

Nu blir det en bok och sängläge.

God Natt !

Rita-S
1

Dom flesta kanske samlar kraft till att ha lite kul i helgen hellre än att sitta vid datorn? :) Jag fastnade i Sims 3 när jag kom hem och byggde hus nån timme!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida