God morgon 22 januari.
God morgon alla, hur har natten varit?
Åkte i väg en halv timme tidigare än jag brukar för jag tänkte ta ett stopp på finesse och fika en frulle mellan åtta och halv nio i dag.
Blev inte riktig så! Vägen var avstängt pga viltolycka, så jag blev stående 25 minuter och vänta på att dom skulle öppna vägen i stället! Jag hade presis tid så jag kunde smita in på konditoriet och köpa en frukostfralle och en bulle i påse innan jag skulle vara på jobbet, så jag fick ju min frukost. Tursamt nog gick det bra med hon i bilen som krockade med älg.
Nu hoppas jag kvarvarande av dagen blir lite mer som planerat!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag sov bra några timmar, sen fick jag springa på toa några timmar. Åt nog något olämpligt igår, så det kan jag få sota för i flera dagar. Jag som tänkte åka ut idag och smygmotionera i köpcentrumet. Har ringt och mailat hit och dit och fått några ärenden gjorda. Känns bra. Väntar på pappren från FK så att man får göra slut med jobbet också. Det kommer att kännas väldigt bra! Och konstigt. Har iaf varit anställd i över 20 år på samma företag 
Jag har sovit helt okej faktiskt! Min lille kille på 5 år hade växtvärk så han kröp ner i sängen hos oss och jag sov riktigt bra. Han rör sig inte så mycket i sömnen, annars hade det kanske varit en annan visa!
Det är något sövande med att höra sitt barns andetag när de sover. Mysigt.
Jag tänkte vara duktig idag men kom fram till att jag inte orkar vara det. Så det blir att ta det lugnt!
I dag blev en riktig rolig dag när jag kom hem! Min spillrandes nya mobiltelefon hade kommit! Nörden i mig glädjes åt det!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.