Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 2827 ggr
[Jasså]
0

Ska ansöka om sjukersättning nu :)

Då har jag fått mitt läkarutlåtande, har kopierat det och lagt original med ansökan i kuvert och frankerat, idag ska det postas! Ansöker om hel sjukersättning, har halv idag, och nu är det bara att vänta på besked.. Cool

Håll tummar, tår, tassar och vad det nu kan vara för mig! Flört

Rita-S
0

Håller tummar för dig! Lycka till!!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

[Jasså]
0

Tack snälla du! ^^

Mysan59
0

Håller tummarna också

[Jasså]
0

Tack tack :)

[Jasså]
0

Nu är ansökan registrerad ialla fall, så jag vet att den har kommit fram. Då är det bara att vänta, men det säger jag, att om jag inte får sjukers med detta intyg, då lär jag aldrig få det. Då är det bara uppsägning som gäller, och det ska man ju hoppas att man kan slippa. Det blir inte många kronor i plånboken då, men kan man inte göra nåt så. Det är lite skrämmande att läsa intygen, det blir så svart på vitt hur man mår, man vet ju det, men ändå.

Paddiz
0

Lycka till!!

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

[Jasså]
0

Tack :) :)

[Jasså]
0

Har nu fått en tid för möte på FK, men jag kunde även få ett telefonmöte istället och det passar mig bättre, hoppas det blir snart :)

[Lilla Fröken]
2

Hejsan,

jag (ts) är tillbaka nu efter omständigheter, ville bara säga att jag nu har fått min sjukersättning, jag är så glad så det finns inga gränser Glad

Rita-S
0

Grattis :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

[Lilla Fröken]
0

Tack tack! Cool

MiaaiM
0

Grattis!! Vad skönt!  Glad

"Smärtan är människornas store lärare"

*Diagnostiserad Fibromyalgi*    http://mariaairam.blogg.se

[Lilla Fröken]
0

Ja tack, nu är det slut med allt tjafs.. Flört

Mysan59