Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 847 ggr
Zimba
0

Vilken dag som helst!

Visst finns det fler som e duktiga på att skjuta upp sånt man borde göra???

Jag har ett rum som ser ut som ett smärre världskrig, där hamnar allt som inte används, så vilken dag som helst ska jag ta tag i detta. Problemet e att det inte blir av, det e mycket enklare att stänga dörren till det rummet Generad

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Hehe nu snackar vi jag har världsrekord i att skjuta upp saker. Mitt motto, varför göra det idag när man kan göra det i morgonRäcka ut tungan

mongu
0

Det är mycket enklare att stänga dörren. Har också ett rum där jag ska kunna sitta o måla o pyssla. Problemet nu är att det är så mycket saker så jag får inte plats o ingen ro att skapa där.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Rita-S
0

#1 eller som jag säger.. varför gjöra det alls om ingen tar skada av att man låter bli Generad

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Zimba
0

Heja er, känner att jag e i gott sällskap.

Rita: Den var BRA…Skrattande

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

Oskyldig

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

dreamiz
0

#3 Jag håller med dig helt o hållet! Skrattande

Rita-S
0

*vissla*

Anterrabae
0

oj vad jag känner igen mig! Men så ibland nån gång vart tionde år eller så händer det….

då gör man en räd och slänger det som inte används.. och så behöver man inte tänka på ytterligare 10 år..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Rita-S
0

;) Då är det ännu 6 år till jag behöver bekymra mig, vi hadde storstädning när vi flytte hit!

dreamiz
0

Förr flyttade jag omkring ofta så då blev det storstädat vid varje flytt. Nu har jag blivit kvar här i några år o då har även storstädningen uteblivit. Lägenheten är faktiskt ok men förrådet som knappt var halvfullt när jag flyttade hit är nu överfullt… Jaja, jag slipper ju se det i varje fall. Räcka ut tungan

Rita-S
0

mjo ;)

Fördel med skrotrom ja :) Man kan stänga dörren!