Bota fibro?
Då vi talat om bot av fibro inne på systersajten hms, så undrar jag vad ni anser om det? Själv tror jag att (och vad jag läser på vårdsidor) att det inte går attbota men däremot få en smärtbefrielse.
0# förresten vilken sajt och vilket inlägg?
Är ju helt underbart om folk blir bättre och slipper sin värk oavsett vad som gav dem den från början. Det som dock slår mig är att man tar inte alls upp den ärftliga biten. Vi som haft det i släkten och som fick det tidigt i tonåren. Alla har ju inte fibro på grund av stress, även om stress gör det hela värre. Blir lite fundersam när folk säger att allt blir bra bara man tar bort stressfaktorn. Ja så klart det hjälper till viss del men att tro att man ska vakna upp en dag utan detta är inte så troligt. Dock är alla tips på att sänka smärtan bra, men jag tror att man förenklar problemet om man säger som de sagt i tråden ni länkade.
Har haft Fibromialgi i nära 20 års tid, ibland så illa att jag använt Ketogan (morfin tabletter). Har haft problem med att ligga på min kropp då det gjort djävulskt ont under alla år.
Fick urinvägsinfektion som inte vanlig antibiotika rådde bot på, fick gå på toa varannan timme under hela dygnet, det var ohållbart till sist, Fick Antibiotika i droppform 1 ggr/dag i 5 dagar GENTAMICIN hetta preparatet de gav mig, det var som att komma till himlen, all värk försvann, jag fick en sådan kick av detta, jag som inte kunnat gå utan att halta, cykla var inte att tänka på. Tro det eller ej, men jag är fri från värk. Kan både gå och cykla, helt otroligt.
Tisteln