Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketterhälsavälvaro
Läst 1057 ggr
Zimba
0

Sommar & Semester

Vad ska ni alla göra under sommaren o på semestern?

Självhar jag ingen semester eftersom jag har tjänstepension. Jag tänker  göra så lite som möjligt. Kvällsdopp med vovven (om vädret tillåter)Träffa vänner, grilla, mysa o bara ta dan som den kommer. Jag har ett mysigt ställe dit jag o vovven brukar va några dagar då o då. Eftersom jag även har katter så måste jag ha kattvakt sen saknar jag dom väldigt oxå.

Så kära vänner, vad ska ni hitta på?

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Det låter som om du har en härlig sommar framför dig.

Själv ska jag också försöka ta det lugnt. Vi ska måla huset, gräva ny trekammarbrunn mm, men det är ju inte jag som gör det =0) Jag ska vattna och vårda mina växter, bada i poolen, sola och götta mig om det blir sommar väder igen så klart. Sen hoppas jag på en hel del trevliga grillkvällar med släkt, familj och vänner.

Och sen i septeber så ska vi ju gifta oss så sommaren går ju åt att plaera och fixa och dona också ju !!!

Glad sommar på er alla =0)

mongu
0

Jag är ju ständigt hemma men när min man har semester ska vi åka några dagar till Kullavik. Bo på hotell o ta dan som den kommer.

Sen i mitten av juli ska vi åka till Stockholm på barndop.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

mudkip
0

har precis varit en vecka i danmark, hyrde ett hus på "västkusten" där, med min systers familj, kul, men otroligt jobbigt, man gör ju saker man inte ska för att man vill vara med, inte alls bra, så nu ligger jag. har gjort sen i lördags, men trevligt var det, annars ska jag bara sitta på min altan och titta på när blommorna växer och sambon grejjar i trädgården, inte mer jag klarar, men e glad för det.

trevlig sommar på er alla

dreamiz
0

Jag jobbar denna o nästa vecka också innan min semester börjar. Fyra underbara veckor som jag hoppas varar i evighet. Räcka ut tungan

Jag börjar 14 juli med att åka till Landskrona på marsvinsutställning (bara för att titta). 28 juli ska jag ha smådjursträff hemma hos mig. Nån dag ska jag fira min 40-årsdag. 5 augusti hoppas jag komma iväg o ställa ut mina marsvin i Borås. Brukar också ta en dagstur till Linköping där jag träffar en kompis. Men mesta tiden ska jag bara va hemma o koppla av o pyssla med mina underbara djur!!

Zimba
0

dreamiz: Jag vet inte när du fyller år, men säger Grattis på 40-års dagen i förskott. Antar att du inte avslöjar när det är Fundersam

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

Skal jag ens ha semester? Fundersam

I och med att vi sökte jobb och trodde vi skulle flytta ansökte jag ingen semester. Nu är det full upp tills hösten.

Jag har dock smygit inn en vecka från 20nde juli, då skall jag mysa hemma. Nu på måndag kommer min mamma och min syrra iaf, så det blir skönt. trots att jag skal jobba.

Sen får vi se, om vi köper hus innan hösten så kanske vi tar semester strax äfter flytten så vi kan komma i ordning och mysa i vårat nya hem :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Alven
0

Jeg skal besøke min datter i Ljusdal og ellers ta det med ro hjemme.

dreamiz
0

#5 Tack tack! Ingen hemlighet o jag har inget emot min ålder heller!Räcka ut tungan Blir 40 den 27e denna månaden. Fast vilken dag jag ska fira det vet jag inte än.

Rita-S
0

hoho! Undra om det går att trycka inn en tårda gjennom CDrommen….

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
0

#9 hihi