Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettbehandling-medicin
Läst 1283 ggr
LottaU
0

Body Talk!

Jag tänker ännu en gång göra lite reklam för Body Talk! :-)

Började förra året och fick behandlingar och efter första gången så började jag må mycket bättre. Jag höll fibron i schack ända tills jag slutade med behandlingarna. Slutade pga att jag inte hade råd, min katt blev överkörd och vi gjorde allt för att rädda honom. Så dit gick pengarna.

Jag blev sämre och sämre, till sist så får man panik, att nu måste jag ta mig i kragen att börja igen.

Så igår när jag hade fruktansvärda smärtor, så bestämde jag mig. Mailade till hon gör som gör behandlingarna i Uppsala och frågadeom en tid. Så idag var jag där och jag kan säga att jag började må bättre på en gång.

Så jag vill gärna rekommendera denna fantastiska behandlingsform!

Vad gör man inte när man har en sån värk, som håller på att ta kål på en. Man provar på allt.

//Lotta

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

dreamiz
0

Vad är det för nåt?

LottaU
0

Jag skickar länken: www.bodytalk.se

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

LottaU
0

Är det ingen annan som har provat på denna form av behandling?

Är så nyfiken :-)

Sen är jag glad att kunna dela med mig något som kan hjälpa mot fibro! Det är inte ofta som man hittar något som hjälper.

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Rita-S
0

Jag har inte varit borti detta själv, det är ingen som håller på med det här i tjockaste skogen :)
ända jag vet om det va en dam jag talade med på föreningen här nede som inte upplevde nån skillnad själv, men hon berätta om fler på den kursen hon gick som hadde blivit aningen bättre under kurstiden iaf :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

LottaU
0

Jag var iväg i dag igen och är mycket bättre :-)

Är så glad att det har vänt :-)

Hon har kostnadsfria föredrag i Uppsala lite längre fram, om det är någon som är intresserad att veta lite mer!

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"