Äntligen
Äntligen är bollen i rullning, i 1½ år har jag haft oförklarlig smärta i kroppen och besökt VCT flera ggr, men denna gång fick jag äntligen känna att jag blev tagen på allvar.
Hos läkaren idag på undersökning och sa han att jag har en myalgi, och förmodligen fibromyalgi verkar de som eftersom han pratade om det hela tiden, ska träffa ett team av olika peroner, bla, sjukgymnast, och terapefter. Är de nån av er som har gjort det? vad kommer dom då titta på och gå igenom?
Sen fick jag medecin som många med fibromyalgi har, Saroten heter den, är de nån av er som har nån erfarenhet av den?
Ska kanske presentera mig också, Jag heter Ida är 23år, har sambo och en dotter på snart 2år. Har haft dessa problem i 1½ år och aldrig fått nån hjälp förns nu.
Ha en bra dag!
/ Ida

Saroten innehåller samma verksamma substans som Tryptizol och många med fibro eller annan värk har eller har testat Tryptizol.
Nu försvinner Tryptizol från och med idag därför får man nu Saroten.
Hoppas du får hjälp av tabletten och att utredningen går bra.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Jag äter Saroten för min huvudvärk som är kronisk säger man numera.
/Maria
Kan tyvärr inte anmäla ovanstående inlägg, men skulle vilja. Vid såna här påståenden så får man allt visa källor och inte göra smygreklam.
#3 Mediciner kan vara den enda lösningen på ett problem också. Det beror ju alldeles på vad som orsakar huvudvärken.
I mitt fall skulle ingen skulle ingen kroppskännedom i världen kunna hjälpa för min huvudvärk.
/Maria
# 1 tog min första tablett igår kväll, tog den lägsa dosen och fick äntligen vakna någolunda utvilad och slippa sova mitt på dagen, så de var jätte skönt, men jag fick nog lite biverkningar av den också, jag har varit seg i huvudet idag, men de är jag villig att ta :)
ska inte ta en till idag, ska ta dom vid behov så jag avaktar och känner jag att jag har sovit dåligt flera nätter tar jag en tablett :)
/ Ida
#6 inte ett dugg intressant och trovärdigt då du inte kan uppge källa och inte svara påfrågor här. Skulle aldrig ringa någon okänd för att prata om privata saker.