men att det har gått förbi mig
Jag satt och läste lite inlägg och kom på att " jag är ju för tusan fibro trött" Jag fick diagnosen för nått år sedan, men varit trött hela livet, men sovit så dåligt. Sömmar som skaver och bara det hamnat nått litet i sängen så kan jag inte sova innan jag borstat ur den…
Jag har ju även en annan sjukdom som är bl.a. en värksjukdom och jag har draglakan av satäng, det gör det lättare att vända sig. Har man sedan siden/satäng eller annat glansigt matrial i nattlinne/pyamas blir det ännu enklare.
Jag funderade oxå inatt om man får värre värk när det är lågtryck.?? någon som vet??
Jaja, jag kommer ju att få reda på massa av att läsa här. Kanske kan läsa mig till att jag inte är knäpp, att det faktiskt gör så ont som jag känner….
Jag känner att ni alla är så gulliga med varandra här inne…
ixtab
Live long and prosper
jag reagerar iaf på ombyten mellan hög och lågtryck och andra vägen om (fast det går snabbare att omställa sig när det går till högtryck), men om det stannar stabilt på lågtryck brukar jag vänja mig efter ett tag.
Men knäpp är du i alla fall inte kan jag ju säga! Det finns många som dig, kanske tyvärr egentligen, men på samma tid lite skönt att veta "det är inte bara jag". Välkommen inn i gänget!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Tack…
skönt att inte vara ensam, men sorgligt att det är så många som har ont.
Live long and prosper