Fibro och Borellia???
Var inne på några sidor där dom påstår att man kunde sammankoppla borellia och fibro gå in på den här sidan eller sök på borrelia +fibromyalgi www.borelliainformation.se/bakterien.html mycket intressanta läsmingar, finns massor med sidor att läsa, när jag har läst färdigt var jag nästan övertygad om att så kan det vara gelt enkelt Nån sida har jag även läst att det många fler kvinnor som får borrelia viket stämmer också med fibro, men även om har det kommer nästa dillemma, att övertyga min läkare och att få rätt behandling, eftersom i Sverige är förbjuden att ge så stark antibiotikabehandlig som sjukdomen kräver. Nån sida påstod att t.o.m kan vara sexuellt överförbar, och om det är sant behöver man inte bli fästingbiten, livet är så underbart, eller hur???
Jag kom tyvärr inte in på länken……
Fästingar med borrelia har vi gott om här på västkusten och jag har fått på mej massor med fästingar sen jag kom hit,men bara tre gånger har jag fått borrelia som jag vet om?
Jag vet inte om min fibromyalgi har med borrelia att göra? vad jag kommer ihåg så började fibron innan jag flyttade hit,vad jag vet fick jag borrelia första gången här och hadde aldrig haft det innan jag flyttade hit? Fast säker kan man ju inte vara,jag kan ju ha haft det utan att veta om.
När jag har haft borrelia har jag varit lite osäker på om det bara är fibron eller något annat,det kan kännas ganska lika så jag har dragit ut på att söka läkare för att jag inte riktigt vetat om det varit fibron som kändes värre en period,eller om det varit något annat? Men min inre känsla sa att det var borrelia,så jag gick iväg till läkare efter några veckor utan att det gav med sej
~ mayolica ~