Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettbehandling-medicin
Läst 1457 ggr
simzonites
0

Läkare i Kalmar?

Har försökt att hitta en läkare i Kalmar som är duktig på fibromyalgi men det verkar svårt….Någon som kan rekommendera läkare i Kalmar med omnejd?

/Lotta

/Lotta

_Ty_
0

Letar själv. Så tipsa gärna om du får svar före mig :)

kajanus
0

hej min husläkare är jätte trevlig o förståndig vettig o prata med o tar en på allvar…….nu har ju inte jag fibro men en massa skador från en trafik olycka, så testa honom……..anders eriksson smedby vård ventral. en av de abslut bästa läkaren jag någonsin haft, har gått igenom många……lycka till berätta gärna vad ni tyckte om ni träffar honom mvh sanna

simzonites
0

tack för tipset!

/Lotta

_Ty_
0

Jag är bara så rädd att bli nekad hjälp för mig vikt…

men tack för tipset ska ringa honom.

Rita-S
0

hjälp skall man få även TROTS vikten! det håller inte att se på en person och säga "smärtan är pga vikten", det är ingen undersökning det är en antagelse. :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

kajanus
0

jag är kraftigt överviktig, men han har aldrig så som andra läkare påtvingst mig goda råd om att gå ner…….det enda han sa vid ett tillfälle va "det vore bra om du ev kunde gå ner lite fö din egen skull" men han ahr adlrig tjatat o sen sa han jag vet att du redan vet detta så ingen poäng att tjata på dig, SEn vid´ett annat tillf älle när vi talade vikt sa ahn att "du får vara hur stor du vill bara du själv är nöjd" så han är snäll o vänlig…..en klok man lycka till nu lät det som han tjatde jätte mycket men det gör han inte, (inte mot vad jag är van vid med andra läkare)kram