Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 4272 ggr
Mak
19

info om Hannu Timonen

Ska besöka Hannu Timonen, men blir lite fundersam när jag läst att en del inte är nöjda. Är rädd att det ska bli värre. Finns det fler som har erfarenheter av hans behandling och kan dela dem med mig? Både positiva och negativa.

Rita-S
0

Sök på hanns namn så hittar du ett par tre andra trådar om just detta här på sajten :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

TjockaBerta
1

Jag kan tillägga att min nacke fortfarande inte är bra efter han lyfte mig i huvudet. Förutom smärtan så har det kostat en hel del till att få hjälp mot det.

>>>Malum domesticum<<<

miamaja30
1

Jag har varit hos 3-4 behandlingar i finlad för ca 5 år sen. Förutom att det gjorde så himla ont och kostade mig oerhört med pengar,så har jag inte blvit det minsta bättre,men han sa att jag behövde flera behandlinar,men jag var precis blåslagen över hela kroppen och hade så fruktansvärt onte efter så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

Det har säkert hjälpt flera,men inte mig i alla fall. Men ändå på nåt sätt så tror jag ändå på honom nånstans.

Det är min erfarenhet.

Mvh. Mia

TjockaBerta
3

Har fortfarande jätteproblem med nacken. Ska söka sjukgymnast snart igen. Ångrar mitt besök hos Hannu. Väldigt dyrt och onödigt smärtsamt.

>>>Malum domesticum<<<