Bra läkare!
I går var jag i Falun, gjorde pricktest samt tog blodprover, jag trodde att jag hade pollen allergi, men icke, bara känsliga slämhinnor, då får man samma symtom ex. sveda i ögonen, rinnande näsa mm.
Men vad jag ville komma fram till är att läkaren som jag träffade, var bra! Han frågade 1000 frågor om fibro mm, han var jätte intresserad av just den sjukdommen och forskning runt den, jag var där jätte länge. Jag var så trött, hade knappt sovit efter åsknatten. Men han var helt inne på att andningen spelade stor roll i allt det här, att man glömmer att andas med magen, och ann det blir en ond cirkel från det, att rätt andning kan hjälpa en på traven. Och att man glömmer att vila och ta lyssna på kroppen! För mig var detta allergitest lärorikt på många sätt!
Nu sla jag lägga mig och göra avslappning!
MVH Isnornin

Vad skönt att höra att det finns bra o trevliga läkare oxå!!! ;)
Ja, det där med andningen är viktigt! Och MÅNGA andas fel, för ytligt. Det är så lätt gjort att andas så där ytligt bara.. Inte alls bra.. Därför var det så bra att gå på qigong!! Måste fortsätta med den kursen till hösten igen, när det börjar. Men borde ju testa lite själv hemma, har en bok o har ju gått en kursen i höstas som var.. Men vill inte bli av att göra det bara tyvärr..
Jätteroligt att höra att det gick bra iaf, isnornin!!!