Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketterhälsavälvaro
Läst 1622 ggr
IaMiaMaria
0

Inställt midsommarfirande

Blev en midsommarkväll i soffan för mig i år. Skulle ha grillat och umgåtts med vänner. Men efter en tur ut mitt på dagen och en tur till affären gjorde att jag hade ont! mådde illa och var så hemskt trött och frusen och jag fick ställa in det Rynkar på näsan. Skulle inte kunna ha njutit utav maten och orkat vara social för att det skulle blivit trevligt, varken för mig eller dem. Orkar verkligen inte ta mig upp ur soffan ikväll. Ska ju även jobba resten utav helgen.

Men det har blivit lite glass och jordgubbar hemma nu ikväll iaf, så lite midsommarkänsla Glad

Hoppas ni fått en trevlig midsommar.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

mongu
0

Det är trist när man måsre acstå saker pga värken. Men jag känner igen detta.

Tur att du hade glass och jordgubbar hemma.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[Fröken P]
0

Jag sitter hemma ensam i mörkret och tittar på tv.. Hur skönt som helst! Men jag skulle gärna vara utan värken i rumpan/höften, har svårt att röra mig, men jag ska snart lägga mig så jag får vilka kroppen. Ångrar bara att jag drog Linnex över det onda där bak samt i ena knävecket, det svider bra trots att jag försökt tvätta bort lite. Så nu ska jag lägga undan det ;)

[GunillaR]
0

Det där känner jag igen. Man har sett fram emot något och så - pang - så ligger man där.

Det kan ibland vara problem att få folk att förstå att man mår dåligt och att återbudet inte beror på att man inte vill.

I början av min fibro så brukade folk säga till mig när jag ringde återbud till en fest:

- om du ångrar dig så kan du ju komma

Och hur glad blir man då?

IaMiaMaria
0

Ja det är verkligen inge kul då de tror att man inte vill! Då skulle man ju inte tackat ja i från början.

Som tur är så de vi skulle till är förstående och vet att jag har det jobbigt ibland, så det kändes bra. Inga problem med det iaf mer än att man själv känner sig hemsk Rynkar på näsan

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.