Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 736 ggr
Ebos
0

Ny här

Hej jag heter Ebos och är ny här på fibromyalgi iFokus. Jag har haft min fibromyalgi i 30 år nu. Jag tycker den här hemsida är bra gjord, många pluss till Rita.S och väldigt lungnt. Här kommer jag att stanna.

Ebos

linasvovvar
0

Hejsan Välkommen hit Ebos, hoppas du kommer att trivas här.

Mvh Lina medarbetare

Rita-S
0

Tack Ebos, du är välkommen hit :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

dreamiz
0

Kul att du hittat hit! Detta är en bra sajt både för att få tips o råd men även för att bara prata av sig. Man kan få gnälla av sig om man vill det. O det kan man behöva ibland. Särskilt för folk som faktiskt fattar vad det innebär att ha kronisk värk!

Hopi
0

Välkommen Ebos! Oj, 30 år det var lång tid det! Då är du något av en expert på vår sjukdom! ;) Då vet vi vem vi ska fråga om vi undrar på nåt!!! hehe.

Ebos
0

Hej,

Nej, jag är ingen expert men jag får väl utbilda mig om inte fibron slutar med att sätta in nya kostiga saker i kroppen som jag inte känner till, hihi Glad. men ni får gärna fråga men jag tror att ni är lika duktiga som jag i den här sjukdomen.
I stockholm är det halvmulet inget sol och bad väder precis.

Ha en bra dag

vi ses

Hopi
0

Här i Dalarna har det varit strålande sol både idag o igår! Det är så varmt o härligt! Väder som passar min kropp ypperligt! ;)

anki1
0

välkommen Ebos. du har haft din värk 10 år längre än jag Ja man får överraskningar lite då och då. Jag såg att vi bor i samma stad. jag bor i Saltis

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk