Jag ska inte ha trädgård..
Fy för fanken vilken värk jag haft i 3 dagar nu..Normalt klarar jag av värken men jag skulle fixa HELA trädgården i helgen ..gräs,rabatter,kantklipp,ogräs…Nu får jag igen det ..Är det någon som fått vibrationer nästan som elektriska stötar i fingertopparna av fibron..Tror det beror på gräsklipparen…Den är inte självgående så jag har bitit ihop och släpat o dragit…
Man skulle tamej sjutton asfaltera skiten och måla det grönt 
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ja men man ska ju inte göra allt på en gång…(oj vad jag lät klok då) Brukar göra samma misstag själv.. Och att man får en släng av "Alfons Åberg" (ska bara) gör ju inte saken bättre..

Ja, men be någon annan måla åt dig;)
Jag gjorde en dummhet i söndags, jag kännde mig stressad över att jag inte fått fröna i jorden…. bara det att jag fick rensa landet först sen sätta fröna, den natten var inte kul kan jag lova! fy fff vilka smärtor, hela vänstersidan är kokobäng fortfarande… men jag försöker ta det lungt. Det som gör mig fff så sur är att det tog "bara" 30 min att rensa landet, sätta fröna och vatna!
MVH Isnornin

Inte bra att göra så mycket på en gång.. Men det är lätt att det blir för mycket ibland.. Dels är det roligt att greja i trädgården och så kanske man ligger efter med en massa..hum..
Vibrationerna fick du säkert från gräsklipparen.. ;( Det är nog lätt gjort att få det av tex gräsklippare o trimmers..
oh yep gissa :S
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag vill ju ha hus men klarar inte av allt jobb med hus o trädgård tyvärr… Även om jag skulle göra lite då o då skulle det inte funka. Jag bor i lägenhet nu o vissa veckor klarar jag inte av att städa knappt…
E ju lätt att göra för mycket när man mår hyfsat o så mår man ännu sämre efter det…