Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 617 ggr
linasvovvar
0

j'vligt ARG

Min sambo har jobbat natt och ringde precis och berätade att han haft inbrott i bilen, krossat rutan, sno massa grejor. GRRRRRRRRRRR

Jag  tycker folk ska lära sig att skilja på mitt och ditt !

Till saken hör också att vi hade bilen inlämnat förra veckan och betalade 3500 i självrisk för en krock med ett rådjur.

Jag blir så ledsen……

Rita-S
0

men va fasiken! Uscha, nej biltjuvar dom har ingen ryggrad dom heller!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mongu
0

Det är så trist att inget får va ifred. Mitt o ditt verkar inte existera för en del.

Skickar ett gäng kramar till dig

Mongu

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

dreamiz
0

Man blir ju verkligen förb-d på att folk inte har nån respekt för andras saker! grr…

Lullan1
0

Blir så förbaskad Svordomarpå folk som inte kan skilja på ditt och mitt! Censored Förstår att ni är upprörda, hoppas att de som gjorde det åker fast!

Zimba
0

Det e så onödigt att sånt händer o sen kostnader o annat bök som det ställer till med.

Undrar hur dom som gjort det,själva hade tänkt om dom råkat ut för samma sak????????

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Hopi
0

Fy vad tråkigt!!!! Det är så hemskt att komma o hitta sin bil sådär.. Det gjorde jag när jag bodde i Göteborg.. Då hade dom brutit sönder båda dörrlåsen, inte kommit in, slagit sönder ett fönster.. Sen fanns det inget att stjäla ändå.. Rätt åt dom!! Men urs vad arg jag blev… Tog ju jättelång tid innan bilen blev klar sen oxå… Grrr!