Jepp, men jag tror inte att jag tålde det, för jag fick som en klump i halsen av den!
En jättejobbig känsla!
Men så är ju jag väldigt medicinkänslig.
Mina bägge systrar, som också har fibro..även dom har provat, men det gav ingen märkbar smärtlindring för någon av dem.
Carpe Diem….Fånga dagen
jag har provat dem i två dagar nu och jösses vad trött jag blir av dem. jag får fortsätta med citodon istället.
jag blev inte bara trött, jag blev lullig också
eftersom jag inte var körbar så fick gubben skjutsa på mig för att kolla på nya möbler, men det var inte kul att gå runt i lokalen, det kändes väldigt lulligt, har inte haft sån här känsla av något annat läkemedel förutom dexofen som jag fick en gång för många år sen. nu lägger jag norgesicen i byrålådan för en lång tid framöver 
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19670407000019&DocTypeID=7
Har aldrig provat, men det kan ju vara ett alternativ till Citodonen. Ska ta upp det med min nya läkare, vem det nu blir 
det var min privatläkare som tyckte att jag kunde testa den, och på apoteket sa de att det är konstigt att inte fler läkare skriver ut den.. jag tror att vc ofta skriver ut samma medel på rutin, eller så vill de inte testa annat. Den gav bra smärtlindring, men jag kan inte jobba om jag ska knapra såna
sen finns det ju norspan (plåster) men jag är allergisk mot häftor så jag fick reaktioner av den, så jag hann inte märka av något smärtstillande.
Plåster tycker inte min hud heller om, men dessa tabletter kan ju vara värt att prova som ett alternativ till kodeinet.
ja, det är bra att testa annat tycker jag. annars tycker jag att det är tråkigt att jag inte tål antiinflammatoriska medel, det hade nog varit bra för smärtan tror jag. jag testade diklofenak för några år sen, men fick astmabesvär. men läkaren som skrev ut dem, trodde knappt på mig, ändå så står det tydligt som biverkning i fass!