Själv så har jag flera favoriter, men det är fibromyalgi och kanin som jag alltid kollar när jag är inloggad. ;)
Så är jag även inne på pyssel, matlust, svensk natur, trädgård, kolhydrater o hundar ibland. Och ja även värdsajten förstårs. ;)
De jag är inne på mest är marsvin, mus, gerbil o fibromyalgi. Har flera som favoriter: hamster, häxor, insidan, råttor o övernaturligt men de är jag sällan inne på.

Oj det är många det..
Fibromyalgi, ridsport, häxor, övernaturligt, hundar, trädgård, hemmet, relationer…mm…

Visst är det smart att man kan hoppa emellan så här, kolla lite här o lite där! hehe.

#4 Ja, alltid är det folk nånstans…:)
Hihi, jag har min lilla runda som jag alltid måste kika på i ordning, allt för att inte missa nåt! Läser maniskt alla inlägg…
Är av den nyfikna sorten…
Cornish Rex (där jag är medarbetare), Fibromyalgi, Gerbiler, Hemmet, Insidan samt de andra kattsajterna (lite sporadiskt)
Iller, Foto, hund, katt, gravid, barn, övernaturligt och här :)
Jag är mkt inne på Pyssel eftersom jag är Sajtvärd där, sen är det övernaturligt, svensk natur, starta eget, häxor, proveniens, också såklart katter, hittekatter och hundar eftersom jag är djurskyddsombud, sen bildredigering eftersom jag ska starta upp en hemsida och där vill man ju inte ha en massa dåliga bilder =0)
Caroline, kanske vi skulle tala med dig om hundar då, du måste ju ha massor av goda kontakter! ;) Jag och min mann kommer skaffa hund när vi är klara med flytten! :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

I mina favoriter finns ( tar dom i ordning där jag är mest) Fibromyalgi (såklart) Ridsport, trädgård, hundar, gravid, matlust, katter, norskskogskatt, pyssel och relationer
fibromyalgi,hemmet,insidan,katter,keramik,konsumentmakt,kost ,relationer,starta eget…..mest på keramik förståss
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/