Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 1594 ggr
Rita-S
0

Sökes: Medarbetare

Jag tänkte det vore på sin plats att forsöka få mer aktivitet på sajten. Jag söker därmed en ny Medarbetare.

Vad kräver jag av en Medarbetare?

Positiv attityd och vilja att hjälpa andra samtidig som man bibehåller ett gott humör. 

Skapligt aktiv, jag begär inte X dagliga trådar, men att man iaf loggar inn och kollar i forumet varje dag även om detta inte kanske leder till att man skriver i samtliga trådar. Regelbunden aktivitet i forumet är dock önskvärd. 

Viss artikelskrivande, och input på ämnen man kan skriva artiklar om. Man kan samla ideer i en hög och sen diskutera vilka som ev skriver om det. Även korrekturläsning kan behövas då värden är norsk dyslektiker.

Hålla ordning och reda i forumet, vi har ansvar under egen frihet här men i bland kan det nog hetta till litet.. vi behöver då att hålla lugnet så bra det går och lugna ner heta sinnen. 

God kunnighet om iFokus egna regler och Användaravtal samt insyn i fibromyalgi's spesifika regler.

Kunnighet om fibromyalgi eller värk är ett pluss dock inte krav. Jag förväntar mig dog att man iaf tar sig tiden att läsa om det att ha värk under tiden man är medis. Har man även erfarenhet från vården eller försäkringskassan är det bara ännu bättre, inte heller detta är ett krav. Det är inte heller något krav att ha någon diagnos själv, faktisk skulle det vara positivt att även ha en medis utan diagnosen med då detta ger en ökad chans att man har någon aktiv hyfsat stabilt. Vi fibrisar lider ju tyvärr under vissa perioder med sänkt ork och kraft.  

Lyder detta som något du kunde tänka dig nosa på? PMa mig!
Jag har inte bråttom med att hitta en Medarbetare och är mer mån av att hitta en bra och passande Medarbetare än att få någon snabbt.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Rita-S
0

putt!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida