Värk/trött/slutkörd
Hej! Jag är en tjej som är 35 år och har dignosen Fibromyalgi. Jag ska rrehabiliteras nu till sommaren är det tänkt.
Jag jobbar som städare på heltid och bor ensam med två barn på heltid.
Nu är det så att jag har en sån vidrig trötthet att endel dagar får jag inte ens upp ögonlocken, värken i hela kroppen är mer än vad jag mäktar med. Ändå är jag TVUNGEN att gå till mitt förbannade jobb varje dag. Jag har gråten i halsen varje dag för min kropp skriker efter vila!!!! Och ingen läkare i hela världen kan förstå det.
Jag har varje dag: Ont i huvudet, ögonen, magen, och hela kroppen. Plus illamående. Yrsel,
2006 fick jag diagnosen utmattningsdeppression och blev rehabiliterad. 2009 fick jag diagnosen cancer (Non hodgkins lymfom)
Jag vet inte ens om jag orkar jobba mer och med vad. Orkar inte ens diska eller hänga tvätt och städa hemma. Plus att det är mycket med två barn (uppfostran, skola, mat, aktiviteter, omsorg)
Deppig blir man också när man inte orkar något..
**Kram
**
Kämpa på! Kanske du kan söka någon annan läkare som lyssnar bättre? Håller tummarna för dig!!!

Håller med #1
Sök en annan läkare, som kanske förstår bättre och kan hjälpa dig!
Styrkekram till dig!
Carpe Diem….Fånga dagen
Tack för era svar!
Jag har provat olika läkare och den läkare jag har nu vill inte sjukskriva mej. Det är bara sen när min rehabilitering börjar jag ska vara sjukskriven den dagen, annars jobba.
Det är bara att hålla tummarna att man mår bättre efter rehabiliteringen.
Min ssk som jag har på mottagningen tycker att jag ska vara hemma ett år på heltid; pga att det tar lång tid för kroppen att ta igen sej
**Men läkare och försäkringskassan tycker annorlinda tyvärr..
**
ett litet välmenande råd….snälla avmarkera rutorna för fet text och understruken text
det är oerhört hört att läsa en hel text bestående av fetmarkerad och understruken text….