Earth Hour
Ikväll klockan 20:30 inleds Earth Hour.
Grabbarna bakom iFokus håller på kolla om dom på något vis kan uppmerksamma detta med att stänga ner iFokus den timmen, dock har dom inte hittat något sätt att lösa det på. Återkommer om jag får mer info om hur och sådan, men då är ni för-varnat i fall ni inte kikar in och får med er något definitivt besked och hittar iFokus dödt efter 20.30
Kommer ni vara med på earth hour och släcka ljusen? :)
Edit klockan 20.16 - Det finns inget sätt att "släcka ner" iFokus på, så det kommer stanna kvar inder earth hour tiden.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
jag tycker inte att det är okej att stänga en sajt en timme, det ska ju vara valfritt om man vill delta. det spelar ingen roll vilken sajt det är. det är lite förmynderi eller vad jag ska säga, nu låter jag väl sur, men det är jag inte! 
jag kommer troligen inte att vara med.
jag har valt att inte delta då jag tycker det är bara ett meningslöst jippo….

Till vilken nytta skulle det vara att stänga iFokus?
Personligen känner jag att det är inte Earth Our som spelar roll utan vad vi förbrukar övriga timmar på året.
Jag strävar alltid efter att vara sparsam med resursena. Det omfattar så enormt mycket mera än att släcka några glödlampor under en timme.
>>>Malum domesticum<<<

Jag lyckades sova mig igenom hela Earth Hour. Så då kom ju mörkläggningen till nytta för min del i alla fall.
>>>Malum domesticum<<<